Fri frakt till butikHemleverans 595:-Betala med Klarna
  • Hem
  • Jobba hos oss
  • LEDIG TJÄNST - DIGITAL ADMINISTRATÖR

    LEDIG TJÄNST - DIGITAL ADMINISTRATÖR

    DIGITAL ADMINISTRATÖR

    Är du en strukturerad, engagerad och lösningsorienterad person? Har du goda kunskaper i Excel? Trivs och motiveras du av nya kontakter i ett stundtals högt tempo?
    Då kan du vara den person vi söker till tjänsten som digital administratör till Svenska Hem AB -ett genuint företag i en intressant bransch i förändring.
    Om Svenska Hem
    Svenska Hem är en av Sveriges största möbelkedjor med 38 inredningshus över hela landet. Hos oss samsas välkända varumärken med designklassiker och våra egna kvalitativa möbelserier. Svenska Hem har funnits på marknaden sedan 1960.
    Huvudkontoret ligger invid flygplatsen Axamo i Jönköping och i våra 6 200 kvadratmeter stora lokaler finns kontor, utställning, fotostudio och höglager. Här arbetar vi idag med sortiment, marknadsföring, IT, ekonomi och lager för kedjans butiker.
    Arbetsuppgifter: 
    Som Digital administratör på Svenska Hem är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att samla in, analysera, bearbeta och strukturera data i form av produktinformation och prislistor att föra över till affärssystemet och e-handeln.
    Du arbetar självständigt med stort eget ansvar och i nära samarbete med interna produktchefer, butiker och leverantörer kopplat till olika enskilda butiker samt andra externa leverantörer inom Sverige och internationellt. Arbetet utförs främst i Excel och Pyramid samt med data från andra Office program.
    Vem är du?
    Vi söker dig som har en hög digital mognad samt mycket goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av arbete inom administration, projektledning eller liknande arbetsuppgifter Du är en problemlösare med vana att hantera hinder och utmaningar i arbetet och du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

    Som person är du engagerad, framåt och lösningsorienterad med en vilja att göra ett bra jobb och driva och utveckla rollen framåt. Du trivs och motiveras av att arbeta i ett periodvis högt tempo. Du är noggrann, snabblärd och strukturerad och en genuin teamspelare som bidrar positivt till en grupp.  Du trivs med frihet under ansvar och att stötta dina kollegor när det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.
    Erfarenhet av affärssystemet Pyramid och utbildning som är relevant för tjänstens innehåll ser vi som meriterande.

    Vi erbjuder:
    Vi erbjuder en roll med strukturerade och återkommande arbetsuppgifter med många externa och interna kontakter i ett stabilt företag i en bransch som utvecklas och är under förändring. Arbetsklimatet är familjärt och välkomnande med engagerade kollegor där man arbetar teamorienterat för att stötta och hjälpa varandra och företagets kunder. 
    Låter det intressant?
    Välkommen att söka tjänsten via framtid@svenskahem.se . Vid frågor eller för mer information vänligen kontakta IT-Chef Mattias Hortberg som nås på mattias.hortberg@svenskahem.se alternativ på 010-35 00 620. Vi hanterar urvalsprocessen löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan till oss redan idag! 
    AnställningsformTillsvidareanställning, provanställning 6 månader
    Anställningens omfattningHeltid
    TillträdeEnligt avtal
    LöneformMånadslön
    Antal lediga befattningar1
    Sysselsättningsgrad
    100%
    OrtJönköping
    LänJönköping
    LandSverige
    Referensnummer2023/02
    Publicerat2023-03-20
    Sista ansökningsdag2023-04-16

    UTVALDA VARUMÄRKEN

    Gemensamt för alla våra starka leverantörer är hög kvalité, design som ligger i framkant och produkter som ska hålla över tid - ja, gärna hela livet. Vi är stolta över våra varumärken och alla är noga utvalda.