Alltid fri frakt till butik
Max 495 kr fraktkostnad
Delbetalning eller faktura
VANLIGA FRÅGOR & SVAR

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

SORTIMENT

 

Varför kan jag inte hitta den möbel, kombination eller det varumärke som jag är ute efter?

I våra butiker har vi ett stort utbud av produkter och varumärken. För närvarande kan vi inte visa allt på vår e-handel. Ta kontakt med din butik så kan de hjälpa dig att hitta precis den produkt du är ute efter.

 

Har ni någon katalog som man kan beställa?

Javisst, vi har en katalog som kommer ut två gånger per år med nyheter och härlig inspiration. Du kan beställa din katalog här eller hämta den i närmsta butik.

 

BUTIK

Hur hittar jag min närmsta butik? 

Du kan hitta din butik via våra butiksidor där du även hittar kontaktuppgifter.

 

MÖBELVÅRD

Hur sköter jag bäst om mina möbler?

Vi rekommenderar att du alltid följer våra skötselråd och använder avsedda produkter för att hålla dina möbler i bästa skick för en lång tid framöver.

Våra skötselråd

 

BETALNING

Vilka betalsätt kan jag använda?

Vi accepterar flera olika sätt att betala hos oss. Du kan betala med faktura, VISA/Mastercard, Swish eller dela upp betalningen. Samtliga betalningar sköts säkert via vår betalningspartner.

 

BESTÄLLNING

 

Vad händer efter att jag lagt min beställning?

När du gjort klart din beställning och betalat i kassan får du inom kort en orderbekräftelse. På din orderbekräftelse finns en sammanställning av dina varor, betalsätt och leveranstid. När vi tagit emot din beställning så skickas dina varor från vårt lager eller om det är en beställningsvara så produceras den hos vår leverantör.

 

LEVERANS

 

Hur levereras varorna?

Du kan antingen välja att hämta ut dina varor kostnadsfritt i någon av våra butiker eller så väljer du hemkörning. Vid hemkörning levereras dina varor till tomtgränsen eller din port om du bor i flerbostadshus. Om du valt att hämta ut dina varor i någon av våra butiker så kommer butiken att ta kontakt med dig när varorna kommit.

 

När kommer mina varor?

Börja med att kontrollera leveranstiden på din orderbekräftelse. Om du har handlat i butik så kontaktar du butiken för mer information. Om du har handlat på vår e-handel så kan du ställa din fråga till vår kundtjänst.